Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Christer - 29 mars 2008 18:18

Åter på hotellet efter första träningen på vårt träningsläger i Delden, Holland. Faktiskt en ganska bra gräsplan med tanke på hur dåligt väder man haft här nere på senaste tiden. Värdret är också OK , lite moln men solen tittar fram.
Dock inte så varmt, en 8-10 grader, men shorts gällde på de flesta. 

Trots att det ar ett lugnt pass så märktes det att det var första gången på gräs. En del kände av musklerna och det var sega föter på slutet. Man märker också så bortskämd man blir med konstgräset. Nu blev det genast lite svårare med småstudsar på gräset.

Inga större saker har inträffat ännu, men så har vi ju bara varit här en dag. Resan ner gick också bra, åtminstonde jag kunde sova en liten stund. Ända problemet var att Sara R sitter och tjuvlyssnar så man får hålla koll på vad man säger. Sedan är inte Mats Bertilsson lika lätt att slå i poker som Tommy Nilsson i fjol (men nästan). Två runder på vägen ner. Jag vann ingen av dem. (Patrik en och Lasse en).

Nu blir det inte mer just nu i varje fall. Snart mat. På lunchen åt jag min risrätt (vad det nu var), My:s omelett och Beckys efterrätt. Så jag står mig ganska bra. Ska bli intressant att se vad det blir i kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards