Alla inlägg den 13 december 2007

Av Christer - 13 december 2007 14:56

Fick precis in en julklapp till mitt kontor. En fin lax som blivit lämnat av ett bud. Jag tackar så väldigt mycket.

Tyvärr var där ingen avsändare på paketet så tyvärr får jag svårt att ge de förmåner som denna muta berättigar till. För säkerhets skull rekommenderar jag att ni skickar en lax till åtföljt av ett kort. 

Av Christer - 13 december 2007 14:36

Jag har sagt till Mats i Vittsjö att han först ska läcka alla nyförvärv till mig innan det blir offentligt. Han tar inte det på allvar. Därför blev det nyhet för mig också när vi häromdagen i tidningen kunde läsa att Julia Thordssson från Älmhult tar steget över. Att Isa Bengtsson målvakt från Osby och Eket-tjejerna Jenny Björk och Emma Salomonsson var på gång visste jag visserligen men jag tror nog ändå jag får skaffa mig en annan informatör från de norra skogarna :-)

Av Christer - 13 december 2007 14:30

Fick precis reda på att företaget har bytt telefonoperatör och att jag har fått ett nytt abonnemang. Det är ju bara att byta SIM-kort för nummret får jag behålla. Men ...

nu få jag bara skicka 1.000 sms i månaden! Så det blir att hålla igen. Som tur e kan jag fortfarande ringa obegränsat.

Ovido - Quiz & Flashcards