Alla inlägg den 12 september 2007

Av Christer - 12 september 2007 16:30

... körde jag Rebecca och Rebecca (F92) till Skånelagsträning i Klagshamn. Hela träningen var bra och både två skötte sig fint och var aktiva och framåt, vilket ju krävs för att man ska ta sig in i slutgiltiga Skåne-laget.

Men jävlar var det var mygg där. Hur man klarar att träna där alltid och ännu värre stå bredvid som tränare fattar jag inte. Det blir en träning till i Klagshamn och om jag åker dit igen så blir det med ett kg myggstift i bagaget.

Nu är det snart träning (A-truppen). Undrar om Lasse tänker låta laget springa lika mycket som de senaste onsdagarna? Innan träningen ska jag pumpa 15 nya bollar. Det behövs nämligen ersätta alla dem som vi tydligen sparkar iväg så långt att vi inte hittar dem. Bättre, tycker jag, att skjuta in i mål så vet vi ju var vi ska leta efter dem.


Ovido - Quiz & Flashcards